Death-by-PowerPoint

October 16, 2018

 

Death-by-powerpoint is zo normaal dat het als gewoon wordt beschouwd. Omdat we het zo geleerd hebben. Ooit. In het verleden. Geleerd van een collega. 

 

Maar we leven nu in 2018, bijna 2019 (ja ja het schiet op). De technologie verandert snel. En ook de mogelijkheden in PowerPoint veranderen snel mee. Alleen hebben we dát niet in de gaten.

 

We weten niet beter. We doen het er maar 'even' bij. Een goede, professionele presentatie is vaak een ondergeschoven kindje. Voor de rest zien alle marketing uitingen er top uit. Reclame, advertenties, professionele bedrijfsfoto's. 

 

 

Maar sla je dan niet de plank volledig mis als je met een houtje-touwtje-presentatie aan komt zetten?

 

Een goede professionele presentatie maak je niet zo maar even. Tenminste... Niet degene waarvan je wil dat ze matchen bij de rest van jouw bedrijf. Heb je je wel eens gerealiseerd dat je met een goede presentatie het verschil kan maken? Dat je nét die offerte binnen haalt omdat je ook hieraan aandacht hebt besteed? Dat jouw toekomstige klant wéét dat kwaliteit hoog in het vaandel staat. 

 

Je eigen medewerkers enthousiast(er) maken na een bedrijfspresentatie aan het einde van het jaar? Enig idee hoeveel ambassadeurs er de deur uit lopen als het verhaal goed ondersteund wordt door een goede presentatie? Of dat jouw boodschap tijdens een event wél blijft plakken zodra de mensen de zaal hebben verlaten. Dat ze thuis tijdens het avondeten nog weten wat jouw verhaal was? En het een week later op verjaardag door weten te vertellen.

 

Dat zou toch geweldig zijn!

 

Of ben je er eentje uit een dozijn?

 

Please reload

Uitgelichte berichten

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recente berichten

July 18, 2019

June 9, 2019

May 26, 2019

December 6, 2018

Please reload

Archief